Klickedicken

2013-11-01
21:57:00

PUBRUNDA
Det var pubrunda igår! Älskar't! Först hade vi föreläsningar 8-17, så man var sådär mysigt seg i huvudet när man slutade. Då stack jag, Poetet, Anders och Joe ner till kårhuset för att de skulle hämta pengar. Såkart träffar vi först Fredrik som jag känner sedan innnan, så snackar med honom ett tag. Sen går vi ut och så är Sofia och hennes kille från data där. Dem har jag inte sett på månader, så var ju tvungen att snacka lite med dem! Fick avbryta när de jag var med från början började skrika på mig att vi skulle gå. Jag känner tydligen för mycket folk! Har alltid sett mig själv som den som inte känner så mycket folk liksom, men alltid velat vara en sån som känner folk. Kanske börjar få ett stort kontaktnät nu ändå? ;DD

I vilekt fall sprang vi vidare till SNF och kollade på föreläsning, där alla höll med Martin (eller vad han nu hette, internt, typ), sedan fick vi goooodaste buffén med gratis vin. Allt gratis såklart! Där hittade vi Karin och Emil också innan vi drog hem till Emil för förfest. :3 Dit kom Fille också innan vi drog ner till vårt kära focus. 
 
På focus hände massa grejer. Vi träffade massa folk man känner och så, snackade inf mycket. Det blev de klassiska jelloshotsen också. Lika äckelsött som sist, såklart! Men drinkar är ju också najs! Vi sprang bort till tågvagnen också och träffade Ami och Hashe. Meeen båda drog efter inte så länge, så vi gick tillbaka till focus och hängde där med Maria, Per, G-sunda och massa andra 666or. Myyys. Sedan kom Gustav och Hashe tillabaka, så hängde med dem också :3 
 
Värd kväll som fan! <3
 
 
Poetet, Jag och Fille i tronsalen precis innan focus! Namnade och grejer ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: