Klickedicken

2013-11-05
21:04:18

Sittning eller inte?
Som jag skrev senaste håller vi på att arra sittning åt faddrarna som tack. Det var tanken att det skulle bli av nu i november. Just eftersom vi skulle behöva lägga fetmycket tid på det och verkligen engagera oss i det nu, så var jag extra pepp! Meeen nu ser det ut som att pga alla möjliga andra grejer som händer kommer vi inte att kunna ha det förrän i januari! Vi vet inte riktigt hur det blir än. Menmen. 
 
Pluggade med Jo och Poetet idag också. Eller ah. Poetet pluggade och Jo gjorde allt annat än att plugga. Efter tre uppgifter var jag mer inne på Jo's spår, haha. Jag fick bilder från epicapset av henne också! Iofs hade hon fått dem av Poetet först, men ah. Många av dem är typ inte okej att lägga upp här, men ni kan få EN. ;)
 
 

Kommentar:
#1: Susanna

Vilma ba JAG HAR EN MOBIL!

Svar: Hahah jaaa... Ni var fett "asså vad är det med dem!?" båda två den morgonen XD
Klickedicken

2013-11-05 @ 21:18:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: