Klickedicken

2013-11-09
12:11:03

Speeelniiiiing
Som ni redan vet var jag och fille på spelning igår. Det var gryyyyyyyymt och min nacke är rätt död nu. Något som WBTBWB gör bra, som många band failar med, är valet av låtar. Igår var det det en stor andel gamla låtar, de som alla älskar! Visst var det några nya också, men verkligen inte många. Vi fick höra bland annat Superföhn Bananendate, Der kleine Vampir och Oh Mama mach Kartoffelsalat. :D 
 
Alla var så sjukt emo där att jag blev lite rädd. Alla långsmala med kass hållning, jättestora WBTBWB-tröjor ovh den klassiska emo-frisyren. ALLA. Nej, men de flesta... Roligare om folk är lite egna. Efter spelningen skulle alla ta biiiiiiild också, så jag och fille hängde på. Varför inte bild? hahaha vi ser fördjävliga ut. Döda efter mosh och shit liksom XD
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: