Klickedicken

2013-10-13
13:31:09

Blondinjenny
Sopntana grejer är alltid de bästa. Det kankse kan bli mitt nya motto? Känns gaaanska jag ändå :3
 
I vilket fall var Bea och hennes syster här o hängde igår. Sååå jag och Bea pluggade matte, medan småsystrarna gjorde.. ngt annat? typ. Fett bra, annars hade jag aldrig lyckats plugga såpass mycket som jag gjorde! Iaf så pratade Bea om att färga sin utväxt när hon kom hem, meeeen vi kom fram till att det var najsare att färga hos oss och att jag kanske borde bleka mitt hår. Sagt och gjort, vi gick ner till maxi och köpte färg till både henne och mig. Såe nu sitter jag här i "tre nyanser" ljusare hår än innan! Känner att jag kunde tagit en starkare, men men. Kan bleka mer senare! Kan kankse ha det som morot för att plugga ordentligt?
 
Tycker ändå att det syns att det är lite ljusare? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: