Klickedicken

2013-10-24
22:24:28

Börjar se ljuset i tunneln!
Sedan sist har jag skrivit linalg-tenta. Hur den gick vet jag inte alls än, så får se när jag får tillbaka den. Men det betyder, oberoende av resultat, att jag "bara" har analystentan kvar. 
 
Dagen började asbra! Jag och Poetet räknade asbra där på morgonen. Speciellt när Jim kom och berättade hur man egentligen använder intergalkalkylens medelvärdessats. Då blev allt myyycket lättare! xD
 
Däremot gick det sämre mot slutet av dagen. Måste säga att hjärnan börjar ta slut nu efter en hel veckas pluggande. Kommit hem vid 10 eller senare de flesta dagarna, liksom. Detta sedan torsdag förra veckan. Heeeelt sjukt! Det är tur att man har goa pluggkompisar och mycket te, gmh och pizza!
 
Bilder och mer inlägg kommer så fort jag är klar med analystentan ;))

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: