Klickedicken

2013-10-04
22:53:14

Epicaps
Vi hade epicaps i onsdags! Det går ut på att man capsar hela natten och sedan går direkt till första föreläsningen. Det äääägde. Vi startade direkt efter skolan med förecapspizza och gick sedan till stället där vi skulle vara, för att förbereda. Tyyp fixa bord, storlar, musik och film osv. Ganska snart började det droppa in människor för att börja capsa. Myyys. Jag är rätt kass på att kasta saker i allmänhet och tyvärr är kapsyler inte ett undantag. Fortfarande inte. Meeeen jag är glatt med ändå.. haha. Meeen film är rätt najs också, så fastnade framför diverse skumma filmer med lite annat folk som tyckte det var kul. Ännu mera mys där liksom. Mellan capset och filmen blev det några rökpauser. Jag hänger alltid med ut för att röka, även om jag själv inte röker. Antar att det är det att det är gött med frisk luft som gör det, men jag är alltid på! :p 
 
Det blev en del timmar med film asså, så nu är min rygg helt skev efter att ha suttit snett på de där föreläsningsstolarna. Eller snett och snett.. men ah. Ändå. Det var så sjukt skumma filmer btw. Och filmklipp på youtube. Tobe är kung på det. Haha och Bad Taste är bästa filmen.... Slutscenen äger, jag håller helt med om det XD
 
Mot slutet av natten var det verkligen dags att börja städa. Moppa, moppa och åter moppa. Bära stolar och bord tillbaka ner för alla trappor igen också. (Jag måste erkänna att jag har träningsverk efter det!) Efter städningen var det mer film, mer öl och mer energidryck. Yay! Det blev en del fina bilder på tavlan också, meeen tyvärr städades de bort innan lektionen började på morgonen. 
Per har skrivit ngt fint om hur man definierar ett godtyckligt tal, medan Tobe och Gustav ritade killen på tavlan. Den som gissar vem det är är cool. ;)
 
Fram mot morgonen säger Poetet något i stil med "Nu vill jag bli full". Sagt och gjort. Han förgyllde nog allas morgon med sitt eviga fnitter och problem att gå rakt. 
Stolt över flätan där asså. JAG ÄLSKAR HÅR. Typ allas hår. Finns såklart massa undantag, men ah. Ni fattar hur jag menar ;P
 
Föreläsningen gick bättre än väntat. Första var jag piggare än på någon annan föreläsning på Chalmsers! (Kan ha varit pga energidrycken jag svepte precis innan.. men ändå!) Däremot var andra sjuuuukt seg. Efter blev det förmiddagsöl innan vissa stack till donken medan andra åkte hem. Jag åkte hem och soooov. Mys på det. Gött att man ändå snackade en del med folk man inte brukar snacka med! 
 
Helt klart VÄRD natt! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: