Klickedicken

2013-10-26
00:07:30

Kvinnomisshandel
Har fem blåmärken i handen. Ska anmäla Poetet och Bambi för kvinnomisshandel....! Nej, skojar! Det var den där leken där man håller fram sin hand och låter den andra slå så hårt hen kan, för att sedan byta och slå tillbaka. Jag skulle visa att jag var en man, så gav ju inte upp även om det gjorde ont. Tycker iofs om när det gör ont. Eller ah, tolka det rätt. Gillr sådana lekar, liksom. (Vill påpeka en gång extra att Poetet och Bambi är fett snälla, ingen slår någon som inte vill liksom )
 
I vilket fall har jag blåmärken som ser sjukt skumma ut. När hade du senast ett blåmärke på fingertoppen, liksom? ;)
 
Ni får en 666-bild. Måste ta mig tid att ladda över bilder från telefonen snart asså!
 
Tenta imorgoooooon. Tagga!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: