Klickedicken

2013-10-16
21:38:49

Matvanor
Jag insåg idag, när jag åt godis istället för middag och sedan pizza några fyra timmar senare, när jag blev hungrig igen, att mina matvanor har ändrats grovt sedan jag började på Chalmers. Den senaste veckan har jag tex ätit muffins, godis, chips, pizza, thai, pizza igen, läsk, mer läsk, kladdkaka osv. Vad hände med mat vid fasta tider och grönsaker till varje måltid och dricka vatten? Ingen aning. Kanske får börja tänka på vad man äter? haha
 
I vilket fall har jag fått förvånansvärt mycket gjort både igår och idag. Najs, liksom. Har inte sedan ettan på gymnasiet pluggat såpass bra som jag gjort nu. Då pluggade jag till slutprov i Biologi A och Kemi A...
 
På tal om kemi.. snackade massa med Poetet och Per idag, när vi typ inte pluggade eeeh. Trevligt värre! Vet inte riktigt vad jag har att säga om det, men det var mys. haha 
 
Nu är det, som ni hör, dags att sova. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: