Klickedicken

2013-10-25
23:19:54

Så peppad!
Minns ni mitt inlägg om peppande Sara Back? Hon som tävlar i bikini fitness? Om ni inte har sett det eller vill frächa upp minnet finns det HÄR.
 
Hon, Sara, hittade mitt inlägg och länkade det på sin blogg! Jag blev såå glad! :D Men det jag blev ännu gladare över var att hon skrev både att det gjorde hennes dag och att jag gav henne en riktig motivationskick med inlägget! :D
 
Det här passade jättebra att få höra just nu eftersom jag hade tänkt börja träna igen nu när det är mindre stress i skolan igen och jag håller på att bli helt frisk! Perfekt! Nu är jag ännu mer peppad att börja träna igen än jag var innan! :D
 
Ni får samma bild på henne som i förra inlägget ;P
För att hitta Sara Backs blogg kan ni klicka HÄR. Den är helt klart värd att läsa! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: