Klickedicken

2013-09-15
22:35:44

Avslutning av mottagningen
Igår avslutades mottagningen med Finalsittning och FesU. Vi i 666 skulle börja med förfest redan 15.30, så Susanna kom till mig och hänge runt och snackade skit o sånt med mig ett tag innan. Sen bar det av till en lite random förfest. Jag var trött som ett as, menmen. När vi skulle vidare till sittningen blev jag ändå lite mer taggad eftersom jag skulle få göra andra halvan av mitt nolluppdrag när vi kom dit!

I kön till sittningen hade vi väldigt roligt med en ölburk i byxorna. Skakade människan lite på benet så ramlade ringen/flärpen från burken ut längst ner. Mycket roligt!
 
Väl inne fick vi gurkdrink och sitta o käka. Som de 666or vi är bröt vi såklart våra bestick och käkade med händerna. Det gick utför under hela sittningen också, så vår pappersduk var heelt sönder efter en halvtimme. Vatten överallt. Skalman hade slagit sönder alla (plast)glas, så vi drack vatten direkt ur karaffen allihop också. Kan ju illustrera ätandet av efterrätt iaf ;)
 
 
Någonstans här skulle FnollK spexa. Jag, Deimante och John sprang och letade upp en F6 för att komma in bakom scenen och klippa JudÅs hår. Någon annan i FnollK skulle trolla bort honom och sedan trolla fram honom igen, meeen utan håret kvar. Vi skulle klippa av det. Jag harde sax ovh skulle klippa runt öronen och sånt, medan Deimante skulle ta trimmern och få bort typ.. allt hår. Synd på det suuupermysiga håret, men det var kul att klippa! ;D Såklart filmade John alltihop. Det var den videon som var sjukt stor. ;P
  
 
För att bli utslängda körde 666 sin skitfina låt! Sedan mellanfest, där vi hittade medelålders kvinnor som ville vara unga och hänga med oss. Lite kul typ. Sedan till Chalmers, upp o lämna grejer, strecka monster, gå därifrån, jag inser att jag glämt min biljett, springer tillbaka, kommer inte in, hittar F6, kommer in iaf, springer till kön, hittar Hugo men inte resten, hittar resten igen och allt är bra. Alla fick namnlappar också. Med adress och allt. Ba det att det var samma adress och samma namn på alla, men aaah. 
 
Såklart tappade vi alla så fort vi kom in, meeeeen hade Poetet och G-sunda med mig hela kvällen iaf. Hittade Per och Hasche några gånger med, men ah. Vi var på De vet du också. Deeeet var sjukt varmt och alla dog, men lite kul ändå typ. Träffade Vickan också! Najs. :3 Och massa andra. Mys liksom. Annars dansade vi en del, tex med Kondrad. haha det var kul ;D När det började närma sig sitt slut kom vi på att ingen hade passerkort, så vi fick börja ragga fysiker för att komma in i vårt hus och hämta prylar. Tro det eller ej, men det funkade. 
 
 
Nästa stopp var Vasagrillen. Jag och Julia pallade inte äta. Jag för att jag precis druckit ännu en energidryck och Julia för att hon är student och älskar donken. I vilket fall satt vi där och chillade medan Poetet, G-sunda och Per käkade kebab. Jag fick tomat och det var naaajs. Sedan drog jag och Julia vidare till donken och träffade Natalie Andersson heeeelt random! Jättekul att träffa henne och höra vad hon gör och hur hon mår och aaaallt! :D

Efter burgaren kom vi på att nästa buss skulle gå om mindre än en timme, så gick till korsvägen och hängde där. Djupa samtal o grejer, så tiden gick fort. Såååe var hemma kvart i 6 eller så. Var uppe ur sängen vid halv tio i morse och kunde inte sova mer. Gött.. 
 
Jag vet att det blev fett osammanhängande och babbligt i det här inlägget, men har skrivit lite då o då hela dagen och är fettrött, så skyller på det XD puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: