Klickedicken

2013-09-13
23:49:25

Bal
Igår var det bal! Jag lät Vilma spontanlocka mitt hår. Ääääälskade det! Men skulle aldrig i mitt liv kunna ha det sådär till varddags och än mindre locka det. Fy vad jobbigt! Men fint :3

Balen var najs. Det finaste var när FnollK kom in i finkläder (de hade alltså TAGIT AV SIG OVERALLERNA) och höll tal om vad nollan och FnollK har betytt för dem och hur mycket de har lärt sig om sig själva. Heeeelt sjukt fint var det. Alla höll på att börja gråta. Nollan höll på att börja gråta. 
 
Efter skulle jag, min phadder och en annan 666-nollan gå o capsa i F6-rummet. Meeeeen det blev aldrig ngt av det. Ingen var där när vi kom och sedan kom Vilma och övertalade mig att inte gå med till Gasquen när det var 20 min kvar tills de skulle stänga. Däremot bjöd phaddern in oss till förfest inför förfesten till sittningen, som är innan mellanfesten som är innan festU-kalaset. Gött liksom. Planen är 8.00 ute på "landet" i en bastu med sjuka mängder öl. MYS! Meeeen vi hoppar nog det. Ingen av oss skulle palla så länge... meeeeen någon annan gång kanske! xD

En bild som en tjej i min klass har tagit. Tyvärr är det enda bilden jag har där jag själv är med alls, just nu. Tror jag har i min kamera, meeeen den är typ inte här. I vilket fall är står jag mellan Strössel (Med en fågel på ryggen, fnollk ni vet) och Vilma. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: