Klickedicken

2013-09-12
03:27:49

Datorintro
Jag och min labbpartner Lina har ÄNTLIGEN börjatt fatta vad det handlar om på datorintron! Känner mig sjukt oteknisk o grejer, men det blir bättre. Man sitter och leker med terminalen och skriver små kommandon för att göra balla grejer. Eller kankse inte SÅ balla grejer än. Vi kan lista alla filer i en mapp, byta vad olika personer får göra med en fil men också flytta filer, radera dem och kopiera dem. Det kanske inte är så coolt.. men det BLIR. För vi blir bättre hela tiden :P

För att fortsätta på temat skumma (höhö, skum..) bilder lägger jag upp en bild på vatten. Hav faktiskt. Från när jag var i Tyskland senast. Det har såklart ingenting med resten att göra :x
 

Kommentar:
#1: Juliaaaa

Är imponerad över att du orkar skriva blogginlägg halv 4 på morgonen! Ännu mer imponerad över att det är mer sammanhängande än smsen jag fick XD

Svar: Den här skrev jag faktiskt innan jag skulle gå, sen skulle jag ha bilden och det tog så lång tid att ladda upp den att jag gick från datorn och sen glömde jag ladda upp förrän jag kom hem :P
Annars har jag skrivit alla andra när de faktiskt kommit upp (a)
Klickedicken

2013-09-12 @ 20:05:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: