Klickedicken

2013-09-01
21:32:13

Första tentan och FestU.
I lördags gick jag upp vid nio för att ha filmkvällsmorgon med Theo. Mys. Tyvärr hann vi inte se klart filmen innan han skulle till Skövde och jag till skolan. Ja, du läste rätt, skolan på en lördag. Anledningen var första tentan. Tro det eller ej, men den kändes sjukt lätt, vilket måste betyda typ att jag failade grovt. Meeeen, det får vi se när den är rättad. 
 
Efter tentan var det iaf sektionsinskrivning. "Det kommer ta flera timmar och det är jättetråkigt" var ungefär vad phaddrarna sa, meeeeen... Det var "hej, skriv på ett papper" sen sittning. Gillar att de överraskar med kuliga saker typ alltid :D Efter sittningen (som innehöll framförallt feta ölburkstorn) hittade jag, Susanna och Vilma min kära phaddergrupp som satt i gräset och drack öl, sjöng och hade det allmänt gött. Jag fick en jacka som täcke och snackade goja med folk jag kanske inte brukar snacka med. Fetmys. Fick äppelpaj i flytande form också. Ägigt typ. (Notera att det inte står "äggigt".)

Vi drog vidare till kårhuset för att gå på festU-kalas. GÖTT mos. Det var asnajs. Jag vet inte vad jag ska berätta om det mer än att vi började med att hoppa hoppborg och att någon tog min nyinförskaffade propellerkeps och bytte den mot öl. Sen träffade man fett mycket folk man känner från andra ställen. Varje gång blev man sjukt förvånad och typ "Vad går DU här!?" Men det var ju gött. 
 
Hur som helst var det rätt galet alltihop. Jag fick ett sms nyss där det stor "btw, jag har dina kläder!". Jag ska få dem imorgon. Hahah. 
 
(Har ingen bild alls från det här. Eller jo, en phadder med propellerkepan, men den är på mobilen... såe ah.)
 
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: