Klickedicken

2013-09-10
22:24:09

Nollkampen och Nolluppdrag 2
Idag hade vi räknestuga till lunch och sen nollkampen! Chill dag liksom :3 Nollkampen är att ett lag från varje sektion deltar i tävlingar som hoppa säck och sånt. Tyvärr är fysiker inte så bra på att hoppa säck eller gå flera stycken på samma plankor.. eller bygga en bil/båt som man kör i en sväng, sedan ner i vattnet för att simma typ femtio meter med. eh. Typ. Menmen, det var kul ändå! Vi fick skumma grejer gratis också!
 
Efter det där skulle jag få mitt andra nolluppdrag! Det var att vara med på en flashmob. Vi skulle gå in i nordstan, på samma gång skulle kanske 50 pers från CTH stanna och stå blick stilla i tre minuter innan vi skulle gå därifrån som om inget hade hänt. Jag och tre andra körde på att bli fotade. Såååå stod där med idiotmin i tre minuter. Höll på att börja dregla efter 20 sekunder.... sååååe ah. Men jag tror det blev bra! JudÅ var helt i gasen efteråt! Så jag tror att folk gjorde bra ifrån sig ;)

En av de tre jag var med på flashmoben heter Ellen och är ungefär lika töntig som jag. Vi ska köra en ny flashmob på lördag förmiddag. Då blir det mottagningsdansen i Nordstan! Missa inte!
 
Nu har jag INGA bilder alls från idag och min mobil är helt död.... så ni får en bild på min MAT från igår. Grattis. 
 

Kommentar:
#1: natta

jag skulle döda för den talriken! :o
vart köpte ni maten?

Svar: Haha jaa.. det var gott ;) Pizzerian närmast skolan! Hoppar du av på Chalmers Tvärgata är det den pizzerian som ligger typ PÅ hållplatsen :)
Klickedicken

2013-09-10 @ 23:14:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: