Klickedicken

2013-09-14
01:11:25

Nolluppdragsredovisning
Det var nolluppdragsredovsning idag! Eller kväll. Vi redovisade till typ halv tolv, skulle jag gissa. I vilket fall betdyer detta att jag kan berätta om vad jag hade för nolluppdrag!
 
Mitt uppdrag var att klippa hår gratis på stan. Eftersom jag ÄLSKAR hår passar det ju fetbra, tänkte jag :D
 
Ingen annan i min grupp kan eller vågar klippa hår alls, så de gjorde andra saker för att det skulle bli bra. Typ raggade upp folk som ville bli klippta. 
 
In action! Klippte en tjej och resten killar. Eh, folk med långt hår är nog mer rädda att man ska klippa fel. Tur att jag känner Sara sedan innan ;) Kul att det kom folk från en annan sektion och kollade också. 
 
Vi hade en trimmer i början, men batteriet tog såklart helt slut i den. Vad gör man då? Tar saxen såklart! 
 
Spruta vatten är alltid värt! JudÅ där i bakgrunden som är uppdragsledare eller chef eller ngt. Han som har hittat på och delat ut ALLA nolluppdrag. Och vi är 200 pers. Folk dissar och vill ha nya och han har fixat så att alla har fått ngt som passar dem. Heeeeelt otroligt!
 
Och sist, men inte minst lägger jag upp en bild jag redan har lagt upp. Meeen den är mycket tjusig eftersom det är min gryppa nolluppdragsgrupp. ;D
 
 
Det hade varit så coolt att vara uppdragsperson i FnollK nästa år! Kanske ska söka.. Först aspa, sedan tänka. :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: