Klickedicken

2013-09-14
00:01:00

Phadderkamp
Idag var det jobbigt att komma upp, men det är det varje dag under mottagningen. Man hinner inte sova ett skit, typ. Det här var ändå en natt med relativt många timmars sömn innan man skulle upp igen. Somnade huuuuur många gånger som helst på första föreläsningen, men på ngt skumt vis vaknade jag till andra! Najs!

Slutade vid lunch, så gick hem för att sova någon timme innan phadderkampen, men det gick sådär. Hängde med min syster och hennes kompis eller kollade på tv den tiden jag var hemma, haha. Efter det var man ju laaaagom pepp på att sticka tillbaka till skolan och gå på phadderkamp. Meeeeeen sen när det verkade som att alla 666or skulle vara där var det ingen fråga om saken. När jag kom fram till origogården såg man alla grupper sitta eller stå i klumpar utom min. Alla låg på varandras magar, typ böghögstyle. Finns det bättre grejer eller? Ännu en indikation på att 666or är liiiiiite bättre än alla andra. 
 
 
Kampen var typ "hej, vi knyter fast oss i varandras händer och ska göra massa grejer". Det var kul, men gjorde ont och var lite jobbigt. Vi sög på massa grenar och en random tjej slog mig i ansiktet med en bräda. Såg nu när jag kom hem att det är lite svullet och ett litet sår, haha! Dessutom har jag blåmärken efter snörena. Yay. Neeej, nu låter jag negativ. Vi var inte så bra på deltävlingarna, det håller jag med om. (Bortsett från dragkamp. Vi ÄGDE massa gamlingar (typ ett, två år äldre) för att vi är så sjukt manliga och starka o grejer.) Dessutom hade vi bääääästa ramsan. Alla skulle ha en såhär peppgrej. Vi hade en liten sång om att bränna kyrkor och stänga in barn i ugnar. Mys. Vi är liksom 666. Favoriten var dock att en utvald skriker "SEX" så högt han kan och resten svarar likadant. Upprepa två gånger (blir då tre totalt) och avsluta med "aah, tack.". Mest uppskattade ramsorna. På riktigt. 
 
Resultatet från hela kampen får vi på sittningen imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: