Klickedicken

2013-09-06
02:06:03

Pubrunda

Hemma från pubrundan nu! Idag har jag lärt mig mycket. En av mina phaddrar är, precis som jag, 171,5 cm lång! Som Susanna påpekade, vi har mycket gemensamt! En annan har, precis som jag, en vänsterfot som är större än högerfoten. Ba det att på honom syns det typ på riktigt. På mig syns det om man mäter, haha! För övrigt har det ba vart en aaaaaaaasgrym kväll och jag älskar 666, för att vi är bäst i världen! (Trots att vissa kommer från typ Stockholm eller Trollhättan eller ngn annan håla i öst). Jag fick låna en chalmersmössa också! Gött! Den var fiiiiiin. Vill så ha en! Ska skaffa, typ snart. Nu ska jag iaf sova! Naaaatti! ❤

Ba för att vi bytte skor (39/40 mot 44,5). Jag minns inte om jag har 39 eller 40 på de där skorna, jag ERKÄNNER. ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: