Klickedicken

2014-04-22
21:06:27

Cortegebygge!
Vi har äntligen börjat bygga cortege! Eller ah, vi började äntligen bygga i söndags kanske jag ska säga! Dessutom heter det cortége, inte cortege. Menmen!

Första dagen fick vi ihop ramen, som allt annat ska byggas på, och typ två husväggar. BAM vad fort det gick! Och jag kände mig fett mycket som en man när jag spikade och mätte brädor. Sen kanske lite mindre man när jag började sälja spikar för kramar eller pussar.... :) När byggplatsen ständgde stack jag, Tobbe och Julia på VSGOFPABCG (Vi som gett oss fan på att bygga Cortégen-gasque). Det är fetstor sittning med maaassa folk som bygger Cortége och som man känner från konstiga ställen på Chalmers! På väg in fick man varsin vinflaska i handen! En hel var... Tror att de flesta drack upp, så det var fett många vinglande chalmerister där när vi gick vidare till... jag vet inte. Vi sprang runt lite överallt på Chalmers och snackade med sjukt mycket kul folk måste jag säga! Efter första dagen har jag massa fint kladd på min rock också! Fick nummer av två pers. (Y) Ena har fett fint grönt hår.... ;D

Efter första dagen tror jag egentligen inte att det har blivit så mycket byggt... Mer typ äta pizza och dricka gratis lättöl/pepsi/fanta. x) Men det är ju också najs... Taggar lämna blod innan jag går o bygger imorgon!
 
Snattat bilden av Jim.... Värt! Alla springer runt med felstavade Cortégeglasögon som liknar de Per har på sig.. Felstavningen är att det står "Cortegén" på den istället.... 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: