Klickedicken

2014-04-15
20:19:00

Cortegeprogram?
Det jag sagt övervägande flest gånger idag är "Cortegeprogram?". Oftast har jag fått ett leende och ett tyst "nej tack" tillbaka. Eller ett leende och en liten nick. (Varför nickar man när man menar "nä, jag vill inte ha"!?) Men vid 10 gånger idag har någon sagt "Ja, tack! Jag vill köpa" eller liknande! Pratade bland annat med ett gammalt par där mannen hade gått på Chalmers, precis som de båda sönerna. Snackade med dem ett bra tag och de ar jättetrevliga! En annan som köpte påpekade att det var bra att jag har Chalmersmössan på mig. Man ska ju inte köpa av någon utan den! Bra åsikt! ;)
 
Jag är nöjd med 10 sålda ändå! Var ju trots allt inte ute mer än 1,5 h för att sälja :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: