Klickedicken

2014-04-16
23:03:35

Min nya bästis Kiwi
Idag har jag hängt med Julia HELA dagen! Heeeeelt sjukt och najs som fan! Först försökte vi sälja cortegeprogram, men vår taktik var inte den bästa. Vi började nämligen snacka... och när jag o Julia har börjat snacka kan ingen av oss hålla käften. Vad gör man då? Joooe, man tar bussen till Lindholmen och snurrar runt där ett tag innan man hittar till Cammis curlinghall, så vi kunde snacka alla tre! Där fick vi sålt vårt första program för dagen. Nästkommande typ 10 program sålde vi på min mammas jobb typ 100 meter därifrån. (Y) 
 
Sen tog vi sushipaus med Alex och snackade en del till, sen maxi och seeeeeeeeeen gick jag hem. Lång dag. Trött som satan nu och vill typ sova x) Men värt; kul och massa program sålda! 
 
Just det! Jag skaffade en ny kompis när vi ändå var på maxi! Eller ah, två. Han på bilden heter Kiwi :3 Sen han ballongen i bakgunden är Tobbes bäbis. När ens pappa åker till fjärran land (eller ah.. Stockholm) så får man ingen mat. Och om man inte äter mat skrumpnar man ihop och till slut blir man ett russin. Tänk på det nästa gång du äter russin! ;)
 

Kommentar:
#1: natta

hello där Penny! give me some uppdatering! c:

2014-04-21 @ 20:44:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: