Klickedicken

2014-04-14
23:15:42

Nattadag
Wohooo, hängt med Natta typ hela dagen idag! Fett mys måste jag säga! Först hängde vi i skolan och fixade grejer på hennes dator som var krångliga och sedan åkte vi hem till mig och snackade massa goja. Typiskt oss! Vi kom fram till att vi borde fota tillsammans också! Skulle verkligen vara askul, för att jag får aldrig tummen ur som det är nu, men skulle vi göra det tsm skulle det nog bli av. :))
 
Skulle sålt cortegeprogram idag också, men hann inte med det, så får bli imorgon istället! 
 
Resultatet av väntan på att Nattas dator skulle bli klar med grejer.... Gissa vem!
 

Kommentarer:
#1: natta

den blev ju ändå bra! :D

Svar: hahah tack! :D
Klickedicken

2014-04-14 @ 23:48:03
#2: fille

jag vill också vara med o fota! har vart pepp i typ ett år med zombie fotning på en gravgård efter att jag o zarah hittade ascoola gravar :D men messa när ni ska fota så är jag gärna med :D

Svar: Lätt! Kommer ihåg att du o jag har pratat om zombiegrejen innan och tycker fortfarande att det verkar lika kul! :3 Man vill ju dessutom både vara zombie och ta bilder.. haha! Blir det ngt sånt så hör jag av mig! :D
Klickedicken

2014-04-16 @ 10:41:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: