Klickedicken

2014-04-13
17:15:08

Städdag hemma
Ojoj, nu var det längesedan igen! Det känns som att idag är första gången på en vecka som jag faktiskt är hemma! Har vart kul att flyga runt o göra saker hela veckan, men plugget tar ju stryk. Ska ta igen massor redan ikväll eller imorgon bitti. Först ska jag städa mitt rum och tvätta. Det behövs verkligen! Har en lista med grejer som ska vara klara innan kvällen. Bland annat ska jag borsta ut mitt hår! Det blev så enormt trassligt på Eldrimnerspelningen i fredags och har inte orkat reda ut det sedan dess, så är verkligen dags!
 
Nu ska jag ta tag i saker, så skriver mer sen! Bjuder på en oredigerad bild från spelningen också. Har inte ens hunnit kolla igenom alla. ^^
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: