Klickedicken

2014-08-10
22:58:28

Älg i tädgården, pojkvän på tåget och trosor i handen
I fredags när jag kom upp i köket på morgonen för att käka frukost kollade jag ut genom fönstret och såg det här! Den låg utanför i trädgården och typ sov, haha! Känns som att jag bor på landet. x) Meneeee, kommer fortfarande inte på vad det heter, men har kallat den för "typ älg" varje gång jag har berättat om den xD
 
 
Anledningen till att jag var uppe så tidigt på morgonen att jag hann se detta var att jag skulle möta Tobbe vid tåget. Äntligen skulle han komma tillbaka från huvudstaden! :D Innan jag drog iväg till centralen fixade jag klart tårtan jag ville ge honom. På bilden är iofs kanten kvar.. det ska den ju inte. Menmen :3
 
 
Fick en present av honom också! Tänkte visa! :D Det är trosor med motiv från ett spel, Portal, vi spelade en gång :D 
 
 
Idag har det varit möte med 666 och imorgon bär det av till landet en sista gång innan sommarlovet är slut :3
 

Kommentarer:
#1: Susanna

Din typ älg är ett äkta rådjur :3

Svar: Ojoj :D Har nog fått höra det av ngn mer, ja xD
Klickedicken

2014-08-11 @ 20:23:51
#2: Nathaly

De är en hjort hälsar pappa hahaha xD

Svar: Jag som trodde på rådjur :o
Klickedicken

2014-08-11 @ 22:24:58
#3: Nathaly

Du är snäll o langar receptet på tårtan till mig va? xD glömde be om de sist!

Svar: Åh, ja. Påminn på torsdag! Kommer hem då ;)
Klickedicken

2014-08-11 @ 22:30:57
#4: Nathaly

Ah det trodde jag med o de måste va ett rådjur för tror att hjort har större horn xD

Jao, jag påminner!

2014-08-12 @ 17:30:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: