Klickedicken

2014-08-05
13:53:05

Frisörlek
Hihi, Julia var här igår o hängde med mig! Jag passade på att klippa hennes hår och hon blev faktiskt jättenöjd! :D Kolla in hennes inlägg här.  Ska citera ngt hon sa och som jag verkligen blev jätteglad för!
 
"Jenny, den här frisyren vill jag ha i resten av mitt liv! Och det är ett bättre betyg än 'jag tänder på mig sjölv' som jag sa förra gången du klippte mig!"
 
Lyckades inte sno bilder från henne, eftersom min dator verkar vara sur på mig, så ni får gå in o kolla hennes inlägg för att se ;)

Kommentar:

Kul att kunna leka frisör på sin vän och lyckas ju! :D

Det skulle vara jättekul om du ville vara med i min tävling där du kan vinna tre superbra Hårprodukter! förlåt om du inte gillar att jag länkar den, vill bara tipsa. <3 Kramar :) http://jennisbeauty.blogg.se/2014/july/tavling-vinn-underbara-harprodukter.html#post-comments

Svar: Tack för tipset och kul att du också heter Jenny/Jennie ;) hihi
Klickedicken

2014-08-07 @ 21:14:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: