Klickedicken

2014-08-20
19:31:05

Ullared
Jag och Tobbe var i ullared för några dagar sedan! Egentligen skulle vi åkt med några kompisar, men alla dissade en efter en. :/ Men det var ju asmys att åka bara vi två också :3
 
Mitt troll köpte kläääder och hårprodukter o såååånt. Fett kvinnligt. Haha, kanske lite vinklat där iofs. Tänkte visa vad jag köpte däremot :D
 
Nuuuu blev ju halsduken en väldigt konstig färg här på bilden... Den är mindre brun i verkligheten, mycket mysig färg! Och ja, det blåa längst fram är ett par kalsonger med en björn på! Och ja, jag var väldigt tvungen att köpa dem till ngn jag tycker om, för att jag tyckte de var asfina! :D
 
I övrigt blev det sjuuuukt mycket godis, en del schampoo och typ mat... eller ah, mer godis kankse man ska säga x) Nästa gång jag åker dit blir nog strax innan jul och tilsammans med mamma och min syster. Kanske blir en del julklappar köpta då :D

Kommentar:

Mycket bra saker du köpte! Har faktiskt aldrig varit på Ullared :o

Svar: Man hittar mycket bra och billiga saker där! :) Åk dit om du har möjlighet, vettja ;D
Klickedicken

2014-08-21 @ 18:07:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: