Klickedicken

2014-12-18
23:08:30

Bilder från Kielresan
Tänkte visa lite bilder från Kiel! Eller ah, det finns faktiskt inte en enda bild från när vi faktiskt var i Kiel. Vi var för upptagna med att njuta av det just då för att ha en tanke på att ta några bilder :3
 
Jag tog ut plåten med lussebullar tio minuter innan vi satte oss i bilen för att åka snabbt som sjutton till terminalen, så att vi inte skulle missa båten. Såklart blev bullarna matsäck! ;) 
 
 
Efter att ha vart och handlat på CITTI var vi tillbaka i hytten med grejer innan vi gick ut på julmarknad i Kiel!
 
Vi hade verkligen tur som kunde bli hämtade när vi kom tillbaka med båten! Först skulle pappa hämtat oss, men sen kom han på att han skulle på möte, så vi frågade mamma. Där hände samma sak; hon skulle på möte. Så till slut fick farmor och farfar hämta oss. Det första farmor sa när hon såg oss var något i stil med "Men OJ, vi kanske skulle tagit långtradaren istället för den vanliga bilen!?" och hon vara fortsatte att vara fascinerad av "den fördärvade ungdomen". Farfar däremot beundrade våra goda val ;) Såklart var farmor tvungen att ta en bild!
 
Vi fick för oss att ställa upp allt vi hade köpt också! Tro det eller ej, men vi är inte nära att gå över gränsen på vad man får ta med in i Sverige! Känner nu att det ser otroligt mycket ut, meeen det kommer räcka ett bra tag ;) Och där är mina skor också! Väldigt nöjd med dem (a) Kanske nästan mest nöjd med att jag vågade fråga om hjälp på TYSKA i affären när jag skulle köpa dem :3
 
 
Det var en otroligt mysig, liten resa! Och jag fick ett löfte om ännu en tysklandsresa innan julen 2015 :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: