Klickedicken

2014-12-26
22:00:46

Mellandagsrea
En sak jag gillar otroligt mycket är att min kille mer än gärna följer med mig ut på stan! <3 Eller så kanske det var jag som följde med honom. Just det, att man inte vet vilket, är fett najs. :) Idag sågs vi alltså vid Slussen 09.40 för att gå på mellandagsrea tillsammans. Vi gick hem först när affärerna började stänga och hade då haft en underbart mysig dag! Tänkte dela med mig av en bild på vad jag fick köpt, men är egentligen mycket mer nöjd med hans inköp. Han köpte bland annat ett par aaaaassnygga gråa jeans och en rutig skjorta. Kanske kan få någon att modella med dem. Kanske. Om jag är riiiktigt snäll (a)
 
Här är iaf vad jag köpte! Är mycket nöjd med de svarta cheap-monday-byxorna för halva priset och den vita BHn som jag fick för nästan 400kr mindre än originalpriset!
Joo, jag ser nu att det inte var speciellt fint upplagt, men man kankse överlever? ;p

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: