Klickedicken

2014-07-28
22:49:35

Kalender :3
Wohooo, jag är så nöjd med min nya kalender! Till att börja med är den typ perfekta färgen; man hittar den lätt i väskan och den är superfin! Sen är den precis lagom stor och lite mjuk när man petar på den, haha :3 Köpte den med Fille när jag träffade henne typ igår :)
 
 
 
Idag däremot har jag vart på Chalmers och pluggat med Susanna. Mycket välbehövligt måste jag säga! Fick gjort en del på kapitlet med integraler. (y) Efter pluggandet köpte vi kalender till henne och sen hem och kollade på mitt tjejmiddag-"spel". Det är massa frågor om privata grejer, men som fortfarande är fett kul, så vi fastnade med det ett bra tag... 
 
Nästan direkt efter Susanna hade gått kom Theo o hälsade på och vi fortsatte med frågespelet, haha! Fett mys. Så längesedan man träffade både Susanna o Theo nu liksom, så asnice att ses igen! :D
 
Imorgon bär det av till landet. Ska stanna där bara några dagar, men ändå :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: