Klickedicken

2014-07-20
20:47:00

Oooojdå.
Jag typ tappade min fläta... och fick fett kort hår :D
Typ var hos frisören medan Pontus satt i bilen och Tobbe sprang mellan bilen o frisören för att kunna hänga lagom med oss båda x) Måste säga att det var fett skönt att bli av med den där feta flätan!
 
Den här är nog spegelvänd, meeeen det spelar ingen roll eftersom det ser likadant ut på andra sidan :D Ska gå tillbaka o ändra allt jag inte är nöjd med typ i övermorgon. Kanske lite kortare bara...

Var en snabbis på Lyrön med Tobbe också. Fick lära honom att ro :D:D Han var typ asduktig! (stolt lärare här)
Och eh, ja, mitt hår spretar fult XD
 
 

Kommentarer:
#1: Nathaly

Men flätan...nu är allt ba...kort O.o

Svar: Jag tyckte det bara var skönt att bli av med det långa håret. Tråkigt när det bara är långt och uppklippt. Jag tycker liksom inte att det är en riktig frisyr, ba tråkigt. Däremot tycker jag att det korta är kul för att det faktiskt är en frisyr och det går att göra en del coola grejer med det! Det är ju faktiskt inte bara kort. ;) Som du ser är det väldigt kort på sidorna o längre på mitten.
Klickedicken

2014-07-21 @ 11:38:11
#2: Susanna

Det är så kort och fluff och nice :3

Svar: Åh tack! :D Kul att du tycker det är nice :3 Är fett glad över att inte ha så mycket långt och tjockt hår som aldrig blir torrt efter man har badat osv :))
Klickedicken

2014-07-21 @ 12:40:41
#3: fille

blev asbra :)) skoj när man kan både göra messfluff o ställa det :D

Svar: Taack! :D Tänkte lite samma med det :3 Kul att fluffa o najs att ställa typ x)
Klickedicken

2014-07-22 @ 12:10:03
#4: Nathaly

haha jo ja ser de ;) va vill du ha? en tuppkam? x)

Så mitt hår är alltså ingen frisyr utan ba långt o tråkigt? ;)

Svar: Skulle jag velat ha tuppkam hade jag klippt annorlunda ;) Jag tycker att det är roligare med kort hår i en kul frisyr. ^^
Klickedicken

2014-07-22 @ 22:00:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: