Klickedicken

2014-06-27
07:36:42

Blogglista från Natta
Tobbe sover och jag blev typ aspigg för en timme sedan. Har grjort typ allt för att sova mer (hallå, klockan var kvart över 6 när jag vaknade), men det går inte! Satte mig vid datorn och kollade in Nattas blogg. Hehe, såklart fanns där en lista, så ska också göra den nu (Y) Fjortis, jag veeet, men så äre. 
 
1. Vilken är din favoritårstid? - Det är svårt att säga! Jag tycker att alla årstider har sin charm; vintern är mysig och kall där man kan gå ut i snön och andas mysigt kall luft, på våren kommer solen tillbaka och det känns som att man börjar närma sig slutet av ännu ett skolår, sommaren är ledig och ibland varm och badvänlig och hösten är regnig och äcklig ute, vilket gör det ännu najsare att sitta inne och mysa o kolla på film. Såe, jag vet inte. Hade det vart sommarväder hela sommaren hade jag lätt sagt det, men nu vete sjutton ^^ 
 
2. Vilken glass äter du helst på sommaren? - Jag älskar ju mjukglass måste jag säga! Men inte långt efter kommer lakritsglass, typ smack. Eller vad heter den?
 
3. Favorit sommaroutfit? - Innan har det alltid varit avklippta jeans som sitter tight som fan och typ... linne. Men iår har det blivit mycket kjolar istället. Enda problemet med kjol måste ju vara att man oftast inte har några fickor.... Måste ändå säga kjol och eh, linne? 
 
4. Använder du solglasögon? - Jaaa, jag försöker! Har ett par med min egen styrka! Problemet är att de inte så gärna sitter kvar, utan gärna ramlar av typ. Meeen det är ett par Ray-Ban jag fick gratis när jag köpte vanliga glasögon, haha (Y)
 
5. Strand eller pool? - Strand. Lätt.
 
6. Favoritsmink på sommaren? - Mascara...?  
 
7. Favoritminne från 2014? - Åh, det var svårt! Jag vet faktiskt inte. Hoppas på att det blir ngt nytt, överlägset allt annat från 2014 snart xD
 
8. Favoritsommaraktivitet?  - Hänga på strandeeeeen och typ sola eller slöa eller vad man vill kalla det. Har blivit max tre timmar av det iår hittills tyvärr.  
 
9. Vad ska du hitta på i sommar? - Nu är jag i stora Stockholm, men ska till landet också. Tre olika landet, haha! Sen kaaaaanske tyskland om man lyckas få ihop det x)
 
10. Baddräkt eller Bikini? - Bikini på stranden, baddräkt i simhallen
 
11. Något speciellt du ska köpa i sommar? - Hmm, inget stort eller nämnvärt! Kanske ngn smartt födelsedagspresent till Tobbe? Asså seriöst, jag suger på presenter :(
 
12. Vad läser du på stranden? - Senast läste jag 50 nyanser av honom, eller vad heter den?  
 
13. Vad gör du helst en regning dag? - Beror ju på... Är man ensam kan det bli en plugg- eller städdag. Annars kanske film eller spel eller ngt mer kreativt. Allt beror ju på humör också! :) 
 
14. Sola eller bada? - Sola! Eller ah, om det är typ på en klippa vid havet och det blåser lite lagom så att det inte blir för varmt så är det asmys att sola! Ba ligga ner, och få massa frisk luft och höra havets alla ljud bredvid sig! :3 Sen är det ju inget fel med att bada heller, men om jag måste välja blir det sola :)
 
15. Vad dricker du helst en varm sommardag? - Vatten. Alltid vatten, vatten och ännu mer vatten!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: