Klickedicken

2014-06-12
08:05:20

Cortegen!
Tänkte visa några bilder från Cortegen som jag aldrig visade! Eh, jag hade egentligen inte heller sett dem förrän igårkväll. Har liksom inte funnits tid att sätta sig och gå igenom alla bilderna från dagen C. 
 
Från innan avresan. Som ni ser på mina kläder och mitt fantastiska ansiktsuttryck så var det sjuuuuuukt kallt då! Alla dagar tidigare hade det vart så varmt att när man hade så lite kläder man bara kunde med att ha på sig var det oftast fortfarande för varmt x)
 
 
Det här är från innan vi har börjat rulla på riktigt tror jag. Jag zoomade in på en bild på hela vagnen och ser att jag ser helt förvirrad ut och verkar få en överraskningspuss! :D Fett värt ju :D
 
 
Det här är från när vi äntligen rullar och ni kan se hela vårt flak! Tyvärr fick vi korta ner det med nästan två meter, så det är lite trångt. Menmen :) Det röda huset är "Sverige" Och ut kommer tre svenska politiker och snackar med Obama som vill ha olja. Sedan skjuter vi ner dem. Haha, det var bäst att vara grönis! Fick dock höra innan att jag såg ut som en nazist i mina kängor x)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: