Klickedicken

2014-06-06
13:29:35

Snabbast i badhuset!
Jag och Lina skulle simma igår... Vi åkte rutschkanor o badade bubbelpool istället. Med tanke på att det var bara vi o en relativt snäll och lite skolklass där var det ett perfekt val! Jag slog dessutom hastighetsrekord på största rutschkakan två gånger! :D Och det var inte helt fy skam med simmandet heller, det blev lite av det också och jag kan ju erkänna att jag har träningsvärk i benen idag. Eh, vet inte rikitgt varför, men ah ^^
 
Efter badandet fick jag faktiskt gjort ganska mycket matte! Är klar med tre veckor på en av minna sommarkurser nu! Ska bara göra fyra prov till och få klart tre inlämningsuppgifter så är det klart sedan! 
 
Med andra ord var det en mycket produktiv dag igår! Idag blir det förmodligen plugga, men ska på bio också! Såe blir kuul. Måste också tillägga att jag känner att min svenska blir sämre och sämre hela tiden! Jag kan knappt skriva ordentliga meningar längre. Får fan öva på det!
 
Ha en go' dag folk!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: