Klickedicken

2014-06-26
18:44:51

Stockholm
Åh, vad bruuuuuuun du har blivit!
 
Jag är i stockholm och har lärt mig hur man hälsar på sina vänner, haha! Nej, men det är jättetrevligt här. Jag bor hos Tobbes familj och hänger med dem rätt jävla mycket måste jag säga, asmysigt! Idag var jag, Tobbe och hans mamma i Nacka forum och köpte kläder. Blev feeeeeeetaste tightsen för min del! De har typ serietidningsmönster på sig. Hittade nattlinne också (Y)
 
Imorgon sticker vi till landet på kvällen, men innan blir det simhallen och kaaaanske stan. Eller bara det ena, eller inget. Det beror på hur pigga vi är och hur tidigt vi vaknar :) Ska bli fett kul att få se sommarstället! Har fått träffa lite gamla släktingar de senaste dagarna också! Fett mysiga och tervliga :))
 
Nu ska det fixas käk! Mycket osammanhängande inlägg, jag veeeet. Det blir en bild som inte alls har med saken att göra också! x)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: