Klickedicken

2014-03-02
22:54:16

20 år
Mjo, jag fyllde år i helgen! 20 år nu då vaaa! Firade både fredag och lördag. Fredag var finmiddag med närmsta släkten och lördag var fest med vännerna. Båda var asvärda! Fick en del presenter också, bland annat två Chalmersmössor av min far och mor! :D Och öl var en klassiker också. Meeen kan ju köpa själv nuuu, så var på systemet när det öppnade på min födelsedag. Baaara för att ha ett kvitto från kl 10.00 :3 Var rätt mys att stå där o hänga på låset med mor och pojkvän måste jag säga, haha!
 
Ursäkta att bilden är helt oredigerad, men ni får stå ut med skuggor o sånt ;) Kanske kommer fler bilder från födelsedag o så när jag hunnit fixa lite :) Den där till höger arrade typ båda festerna åt mig eftersom jag var sjuk o så! Fett gulligt, visst äre? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: