Klickedicken

2014-03-09
21:50:00

Lista

Kör utmaning med Natta på att göra lista

1. Kan du ärligt säga att du älskar den senaste personen du kysste? - Ja :D <3

2. Vem pratade du med senast och vad sa du?! - Tobbe vi pratar om bankkort

3. Vad gör du i sommar? - Pluggar o tränar hoppas jag! Och lär mig köra bil x)

4. Saknar du någon just nu? - Jaaa, det gör jag (a)

5. Vad står det i ditt senaste sms? - "Nej" 

6. Vad börjar den senaste personen du kysstes namn på? - T

7. Hur många personer har du kysst de senaste 5 månaderna?  - Tre tror jag 

8. Äger någon ditt hjärta just nu? - Jaaao :3

9. Vem var din första kärlek? - En tjockis

10. Känner du någon som har gjort en abort? - Jag vet faktiskt inte 

11. Är dina föräldrar stränga? - Hurdå stängda? :x <- hahaha så jävla blond. Det står ju STRÄNGA! Läst femton ggr för att jag tyckte det var skumt med frågan om de var stängda....

12. Röker du? - Nejjjjj.

13. Vem är din bästa vän? - Har flera väldigt nära vänner istället för en bästa vän. Har träffat en del fett najsa nya människor på Chalmers samtidigt som jag har kvar flera av dem innan Chalmers ocskå <3

14. Beskriv dig själv med 5 ord: 
sjuk(t klumpig)
- bryr mig om allt o alla (ja, det räknas som ett ord och jag bryr mig om konstiga grejer)
- kramig
- töntig
- metal

15. Ett sista tips till alla som läser det här?

- Våga alltid testa, våga misslyckas och ge inte upp! 

 

Jag utmanar Susanna och Julia på den här listan!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: