Klickedicken

2014-03-09
19:45:02

Sommarplaner
Tjo, här ekar det tomt! Jag har vart sjuk till och från de senaste två veckorna och inte fått någonting gjort i skolan utom två redovisningar. Trodde jag skulle bli frisk nu, men fick istället hög feber. Jag som var så pepp att börja träna lite igen på måndag! 
 
Dessutom är det tenta på måndag, alltså imorgon. Känns inte så lägligt alls för min del måste jag säga. Får kanske satsa på sommarkurser! Hittade massa som verkade lite kul liksom :) Samtidigt ska jag plugga kurser som jag inte har klarat under året. Tro det eller ej, men just nu är jag fett pepp på det! Sommar o plugg! Ska lära mig köra bil också om jag hinner o orkar. Shit vilka planer man har, ska se till att hinna med så mkt som möjligt. :)
 
Vill fota massa under sommaren också! Har blivit så lite det senaste, helt sick. Meeen på spelning med Eldrimner blev det lite bilder, kan ju visa någon liksom :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: