Klickedicken

2014-11-27
21:11:08

Det går bra nu!
Det är en jävligt bra dag idag! Ursäkta språket... Men det börjar gå bra med plugget nu. Har i tre veckor nu läst hur mycket som helst och gjort enstaka uppgifter utan att känna att jag egentligen förstått så mycket. Vi har haft inlämningar, men de har jag i princip gjort i grupp med andra, så då blir det inte så tydligt om man klarar ngt själv. Men idag har jag faktiskt gjort flera uppgifter och det börjar kännas som att jag faktiskt kan någonting! Kanske till och med tjänar på att göra duggan på lördag! :D
 
Ett annat stort och mysigt plus är att min penicillinkur äntligen är slut! Har haft bihåleinflammation och käkat en superduperduperstor kur penicillin. Med allt vad det innebär i biverkningar osv... Men nu är den slut och jag känner mig frisk! 

Det absolut bästa på hela dagen är att jag och Tobbe bestämde oss för att åka till Kiel nu i december redan! Jag fick ett mail från Stena Line om att det är fett billigt att åka till Kiel "utvalda datum i november och december", så kollade upp det. Hade inte så stora förhoppningar.. man vet ju hur det brukar se ut med sådana erbjudanden. Men den här gången var det faktiskt billigt! Och det fanns ett datum som passade perfekt. Så vi ska ÄNTLIGEN åka till Tyskland! Shit vad mysigt det ska bli! Måste äta typ schnitzelmacka <3 haha
 
Ba för att vi är coola när vi åker tåg, jao (Y)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: