Klickedicken

2014-11-22
00:12:01

Hittade mitt hår
Fick ett städryck idag! Ja, det är fredagkväll och jag springer runt hemma och städar! Fredagsmyset hemma med mamma och hennes kille tog slut tidigt eftersom de var fett trötta, så hade massa energi över efteråt. I alla fall, när jag städade hittade jag min fläta som klipptest av i somras! På ett sätt saknar jag att ha långt hår, men samtidigt är det jätteskönt att ha kort. Ska byta frisyr och ha någon mer kort frisyr innan jag vill spara ut det igen. Vill väl ha långt hår, men samtidigt ha testat massa olika frisyrer :) 
 
Minns när jag gick till frisören med en bild på en tjej med jättekort, spretigt hår och jag själv hade tjockt hår som räckte långt nedanför axlarna. Hon frågade väldigt många gånger om jag verkligen var säker på att jag ville klippa av det och påpekade nästan lika många gånger att det skulle ta säkert tre år innan det skulle ha växt ut igen x) Det gjorde mig inte det minsta mindre säker, men visst saknar man det ibland :p
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: