Klickedicken

2014-10-06
14:20:46

Fredagsmys!
Jag vet att jag skrev i fredags att jag skulle berätta senare vad för mys som skulle ske på eftermiddagen/kvällen, så tänkte ta det nu! x)
 
Jag och Tobbe firade massa månader tillsammans och åkte ner till stan för att mysa runt och kolla på grejer, äta sushi och fika. Såklart köpte vi fredagsmys också! Och sen stack vi hem och kollade på fill o sååååeee :D Fick testa att spela lite spel på hans dator också! Det var sjuuuukt mkt roligare än jag trodde (a)
 
Fett längesedan man åt chips känns det som, så det var asgott. Sen var de där cashewnötterna med honung och sesamfrön var heeeeeeeelt underbara :D
 
Var nästan tvungen att ha den här bilden också! Kolla in ingefäragodiset och mitt skal :3 Älskar mitt skal!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: