Klickedicken

2014-10-07
20:30:40

Lista!

Fick en önskning om blogglista, så här kommer en! 

ALLMÄNT:

1. Namn? – Jenny

2. Exakt ålder? – 20 år 7månader och typ en vecka-ish

3. Vart bor du? – Typ hos mamma eller hos pojkvännen. Är mer hos den sistnämnda, men "bor" ju hos mamma ^^

4. Bor tillsammans med? – Mamma, mammas kille, min syster och min bror

5. Husdjur? –  Syrran har en kanin. Dummaste kaninen i stan btw XD

Kaninen när den fortfarande var liten och söt...!

6. Färg på ditt hus? – Vitt

7. När är du född? – det kan man ju räkna ut genom att kolla på fråga 2 ;) Nej, men 1 mars -94

8. Klass? – TM2, tror jag. Går i tvåan på teknisk matematik liksom :)

9. Vilket år tar du studenten? – Det var 2013. Fett med längesedan! Var jävligt kul att åka flak och både skönt och tråkigt att lämna gymnasiet bakom sig

Jag och Ami på studenten! 

10. Något jobb? – Näe, pluggar på jättemycket heltid!

11. När ska du sova ikväll? – Rätt tidigt tänkte jag! Ska till skolan vid åtta imorgon tänkte jag.

12. Duschat idag? – Såklart! :)

13. Kramat någon idag? – Ja! Man måste typ kramas för att överleva! 14 kramar per dag, minst!

14. Pussat någon idag? – Jaa :))

15. Vad har du ätit? – Kan ju berätta om det senaste; middag. Falukorv, ris och broccoli. Äkta studentmat ;)

16. Dagens klädsel? – Heh, väldigt svart och tråkigt tyvärr. Meeeen mysigt :) 

17. Dagens smink? – Mascara, som vanligt :)

18. Dagens sötnos? – Susanna! <3 Var lite depp och stressad över en grej förut och hon tog hand om mig asbra och lovade hjälpa mig med det imorgon :))

19. Dagens roligaste? – Geblod.nu....

 

20. Har du många vänner? – Nja, har många bekanta och ett fåtal nära vänner. Vet inte om jag kan säga att jag har många vänner däremot. Men jag är rätt nöjd med det måste jag säga :)

21. Vem kramade du senast? – Tobbeeeeee <3

22. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen. Otrohet är inte okej någonstans!

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Tobbe, tror jag! 

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Antar att sms-grupper inte räknas! Isf fick jag "Ok xD bra! ^^" av en kompis som undrade grejer om ett projekt i skolan :P

25. Favoritfilm? – Junior! Hahahha, kanske inte är så seriöst att det skulle vara min favoritfilm, men såg den nyligen och kunde inte sluta skratta åt Arnold Schwarzenegger som springer runt och är gravid XD De är VÄLDIGT sevärd ;)

26. Favoritlåt? – Shiieeet... Just nu är det nog ngn LOK-låt. Typ Sug min, Jätteklen eller så :3

27. Favoritmat? – Tobbes chili con carne (a) Den har massa bönor o grejer också :DD

28. Favoritdryck? – Åh, svårt! Vet inte ens hur jag ska definiera dryck! Det jag dricker jämt och ständigt är ju vatten, men det är ju varken gott eller äckligt.  

29. Stad? – Göteborg, typ. Tycker verkligen om mitt kära Göteborg :D

30. Land? – Sverige :) Har inte varit så mycket utomlands att jag kan säga ngt annat ^^

31. Ämne i skolan? – Matte! Fast allt är matte nu... såe.. Fleravriabelanalys! Inte läst hela den kursen, men ser fram emot att göra det :3

32. År? – 2013, tror jag. Roligaste delen av gymnasiet var nog under 2013 och dessutom började jag Chalmers under 2013. Mottagningen där var ngt blad det roligaste jag gjort! Synd att de blir striktare med alkohol och tar bort massa kul arr varje år. Dammiddagen, som är borta iår, var typ det roligaste arret mitt år!

666 under mottagningen förra året. Fett mysigt! (Y)

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Mattias, haha! Tobbe skulle döpa en pokemon till ngt och den såg ut som en mattias ^^

34. Drickan du drack? – Vatten!

35. Gången du spydde? – Hatar att spy! Sist var ngn gång i mellanstadiet, tror jag. Om det inte var lågstadiet....

36. Gången du grät? – För nyligen

37. Pizzan du åt? – Hawaiiiiiii, ngn med banan och en annan med banan (Y). Åt resterna efter min familj hade ätit pizza, haha 

38. Gången du var i göteborg? –  Typ... nu? x)

39. Gången du var i stockholm? – I somras :3

40. Gången du var hög? – Alltid! Nä, skojar....

41. Personen som såg dig gråta? – Tobbe

 

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Svart, alltid svart!

43. Hund eller katt? – Assååå... näe. Katt isf. Den slickas iaf inte :(

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Båda! Ibland vill man ligga hemma och bara mysa och kolla på film o sånt och ibland vill man ut och "festa"! Kan inte kalla min version av att festa för festa... 

45. Tv-spel eller datorspel? – Eh.. vet inte :) Asså.. vad är TV-spel? Är gameboy TV-spel? isf blir det det :)

46. Singel eller upptagen? – Upptagen

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Hahaha, fett längesedan ju! Men måste säga helgon...

48. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad, såklart! Då får man känna sig lite speciell :D

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – Ehm, näe :)

50. Svart hår eller blondt? – Blondt :3 Eller ah, tycker ofta långt hår är finare som blondt och kortare är finare som mörkare. Med undantag då! :P

51. Blåa ögon eller bruna? – Blåa dåe

52. Choklad eller lakrits? – Choklad :3 Har perioder då jag tycker mycket om lakrits, men det är inte en sån period nu!

53. Göteborg eller stockholm? – Gööötet!

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt

55. Coca-Cola eller Fanta? – Fanta exotic :333

56. Pizza eller kebab? – Assååååeee.... Pizza tror jag. Typ. :o

57. Randigt eller prickigt? – Randigt?

58. Älska eller älskas? – Båda! Bara det ena skulle bara vara hemskt? :(

59. Leva eller dö? – Leva! Annars hoppas jag att man tänker om... :/

ANTAL:

60. Personer du älskar? – Det beror ju på hur definierar älskar! Såe, kan inte säga ett antal! Familj, pojkvän, nära vänner osv. Antar att det är den nivån man syftar på här... Och då kan jag inte riktigt räkna, känns hemskt att utesluta :x

61. Personer du hatar? – Hata är ett starkt ord! Men det tycker jag egentligen att älska är också. Typ lika starkt. Men skulle ändå inte säga att jag just nu hatar någon. 

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Vet inte! När vissa säger det känns det ju inte så speciellt, medan det känns väldigt speciellt när andra säger det. :)

63. Personer som hatat dig? – Jag.... vet inte riktigt!

64. Glassar du ätit på en dag? – Äter oftare glass som finns i såhära paket, så då är det ju inte tal om antal längre :/ Men skulle kunna bli rätt mkt, eftersom glass är typ det godaste som finns!

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Inga festivaler alls iår tror jag! :(( Hoppas det blir ngt bra nästa år!

Från Metaltown förra året när jag, Rödskägg och Gustav åt festivamat och kollade på korn :3 

66. Gånger du haft minnesluckor? – Eh, en del! heh, men det är ofta då man har haft som roligast :)

67. Piercingar har du? – Öronen, om det räknas! Snart två till i ena örat och en i naveln :))) Längtaaar!

68. Personer du saknar just nu? – Väldigt många gamla vänner! Hinner inte träffa folk så mkt. Så folk från gymnasiet mest, men också några från grundskolan och några barndomsvänner. 

69. Gånger ditt hjärta brustit? – Ingen gång det verkligen har brustit måste jag säga!

 

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Kanske han som sitter bredvid mig ;) 

71. Ska du träffa imorgon? – Susanna! Sen antagligen Vilma och Axelpontusfredrik och sånna där som ba dyker upp... :)

72. Sjöng du senast för? – Det var nog en rad för en superfull kille på metaltown. Han höll fram sin asstora gummikuk som mikrofon och sjöng ngn såndär gammal låt som alla kan x)

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – Wooow.... det var längesedan! Kan det ha vart Joel?

74. Spelade du tv-spel med senast? – Tobbeeeeeee

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Asså.. känner att de här frågorna kanske mer är för ngn som är singel? Känns ganske uppenbart vad svaret är annars :P

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Alltså ingen! 

77. Förtjänar att dö? – Ingen! Tror inte på det där med att slå ihjäl varandra...

78. Vill du sova brevid inatt? – Tom-Pontus. Han är min bästa icke-mänskliga sovkompis.

VAD:

79. Gör dig glad? – Umgås med kompisar och allmänt mysiga, snälla och ärliga människor :3 Och typ sittningar :D

Det här, tex var sjukt mysigt! :D <3 

80. Gör dig ledsen? – Bråk och stress

81. Vad vill du helst göra nu? - Lägga mig ner, min rygg gör ont x)

82. Önskar du att du slapp göra? - Plugga igen det jag missat när jag var slö.. Hade vart najs att vara i fas, liksom! 

83. Vill du ha nu? – Tobleroneee!!

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Balklänning! :D Eller typ att jag får tag i en lägenhet. Skulle vara sjukt najs att bo ensam i en liten studentlägenhet :3

85. Längtar du till? –  Sittningen nollan ska bjuda oss på! Vi kommer göra det till en sittning de aldrig glömmer ;)

86. Tycker du om dina betyg? – Alltsåååå, en 3a är typ skitbra på TM. Säger ba det ;)

87. Ångrar du i ditt liv? – Att jag tagit så lite chanser. Kunde gjort mycket mer roliga grejer om jag ba chansat lite o så 

88. Är det bästa som har hänt dig? – Åh, det är en alldeles för stor fråga för att orka komma på ett vettigt svar efter alla de andra meningslösa frågorna XD

89. Varför gjorde du detta? – Listan? Vet inte riktigt. Kompis önskade och så är det lite kul att svara på frågor :P


Kommentarer:
#1: Natta

Skulle inte du vänta med navelpiercing tills du typ fått plattare mage? x)

Svar: Jag har plattare mage än innan! ;) Och så kom jag på att jag aldrig skulle tycka det var värt att offra fredagsmys o grejer för att bli ännu smalare NU. Och vill ha den NU, så ah :))
Klickedicken

2014-10-09 @ 23:48:37
#2: Nathaly

Bokat tid då? :)

Svar: Nope, inte hunnit! Har för mig att man ska vara heeelt frisk också x)
Klickedicken

2014-10-10 @ 19:20:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: