Klickedicken

2014-10-12
00:50:17

Marknadeeen
Tänkte dela med mig lite av marknaden! Till skillnad från förra året funkade bilen hela vägen dit, så vi kom fram i vettig tid. Tyvärr blev det ändå inte så länge eftersom det började regna redan klockan två... Lyckades ändå göra slut på lite för mycket pengar, såklart! 
 
Vi hittade ministröjor! Han är en storebror och jag en storasyster, såatte aah :)) (Nej, jag menar inte att vi är syskon, även om Anna tyckte det var sjukt kul att tolka det så x)
 
Den där passar henne väldigt bra eftersom det är en gris-hund! (Internt...)
 
Detta är ett måste på marknaden.... <3
 
 
Och det här är vad jag köpte! (Jägermeister-linne, Styricon-tröja och garn till en mössa) och örhängen, som inte fick vara med på bilden :3 Råkade komma med en hemlig present också... (a)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: