Klickedicken

2014-10-03
12:15:21

Pass
Idag ska jag fixa ett nytt pass! Det förra gick ut för ett tag sedan och det var från den tiden då jag hade svart, långt hår... I alla fall tänkte jag att så fort jag vart och fixat pass ska jag sätta i dreads i håret! Vill inte ha det på passbilden liksom. Och håret börjar bli för långt för att vilja göra som jag vill, haha! Såatte det är på tiden att jag får tummen ur!
 
Ska göra massa mysiga saker idag, förresten! Kanske berättar mer om det senare, men mysigt som satan kommer det bli :3
 
Haha, titta vad det ramlar ner :(

Kommentar:
#1: Nanna

Vad var det för mysiga saker? :)

Svar: Vi skulle fira tio månader, så drog in till stan (för att vara ngn annan stans än hemma eller cth) och fikade, kollade runt och åt sushi :33
Klickedicken

2014-10-05 @ 20:29:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: