Klickedicken

2014-10-20
23:26:17

Seg dator
Min dator har bara blivit segare och segare och nu när jag ändå har uppdaterat till nya os x Yosemite, så det ser nytt och fint ut vill jag ju att den ska sluta sega! Fick höra att man borde typ installera om hela datorn eller ngt, så tänkte spara allt jag vill ha från datorn på en extern hårddisk. Eh, det var lättare sagt än gjort! Tänkte att jag iaf hinner flytta över bilder och filmer ikväll, så tar jag musik och tyå övrik skit imorgon, men nu står den och tuggar och har 8 timmar kvar... Inser att jag verkligen hade mycket bilder på den här datorn asså...!!
 
Kan ju för övrigt visa nya desiiiigneeeen dåeee. Inte så kul om man inte vet hur det såg ut innan, men alla mac-användare har nog fet koll på det :)
Blogginläggception...
 

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker det är finare eller inte... Först tyckte jag det var skitfult, men börjar redan tycka det är lite finare än innan. Allt utom ikonen för finder...........

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: