Klickedicken

2014-10-19
14:18:34

Sen studentpresent
När jag tog studenten fick jag en summa pengar av min mamma. En del av de pengarna skulle gå till en skinnjacka eftersom min gamla har försvunnit spårlöst. De som känner mig har kanske koll på att jag tog studenten för nästan ett och ett halvt år sedan, och ändå har vi inte lyckats gå och välja ut en skinnjacka! Igår tog vi tag i saken och åkte in till stan för att hitta den perfekta jackan! Antingen är vi rätt kass på att hitta grejer i stan eller så finns det typ bara en affär som säljer mer en typ två skinnjackor i hela stan. Men inte ens i den affären fanns ngn som var bättre än typ 7/10.
 
Såe vi gick och fikade istället. Jag tog en hallonpaj, så sjukt gott! Men måste verkligen lära mig att dricka kaffe. Det börjar liksom bli fånigt nu, haha. Iaf måste man alltid ta en fika för att fundera över sina val av inköp osv, och vi bestämde oss för att kolla på skor istället för jacka. Det är ju också ett måste! 
 
Efter att ha kollat i typ tusen skoaffärer och inte hittat ngt som kunde funka med mina konstiga fötter och ben (har konstiga leder) gick vi till Stadium. Ska man hitta skor som inte gör sönder fötterna får man typ gå till en sportaffär eller lägga sjukt mkt pengar, och som student vill man inte lägga för mkt pengar på saker. Hittade ett par svarta Puma-dojor på Stadium, som var fett mysiga, så dem fick det bli! :D 
 
Men efter det var vi så sjukt trötta att vi ba satte oss på bussen för att åka hem. Tobbe hoppade på samma buss halvvägs hem och sen köpte vi skinnjacka på nätet istället... Mycket enklare (Y)
 
Fett nöjd med skorna med andra ord! Visar jackan när den har flyttat hem till mig :3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: