Klickedicken

2014-10-07
10:15:00

World of Warcraft
Berättade ju att jag fick spela lite spel i fredags och ngt jag fick testa då var wow! Till att börja med fick jag göra en gubbe. Då väljer man typ en sort och sen en annan sort och sen är det lite som sims. Glasklart, eller hur? :D Ni ska iaf få se en bild av min gubbe, Arjavarga. Först ville jag att den skulle heta Arja, meeen det var såklart redan paxat, så det fick bli Arjavarga (även om det kan tyckas att det då borde stavas "Argavarja", menmen)
 
I början springer man iaf runt och får göra massa små uppdrag och det var fett kul! Kanske för att det var, för mig, ett nytt spel och allt bara blir ascoolt då och man inte kan någonting. Meeen ändå! Fick höra att det är det folk tycker är tråkigt också...! Om jag är snäll kankse jag kan få spela lite till snart! Hihi :3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: