Klickedicken

2015-02-09
01:03:37

Blogglista

Halluuu! Som det är nu har jag mest ont i huvudet eller pluggar. Inte sååå jättekul att läsa om, kanske? Tänkte köra en lista igen just därför XD

 

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då? Asså nu har ju jag inte så jättekoll på tv-serier! Det mesta som är kul att kolla på vill man ju inte vara med i heller... Men kanske Svenska Hollywoodfruar! XD

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?  Miljöhjälte! XD Eller prinsessa eller frisör. 

3. Vilken är din favoritdoft? Vill inte säga typ ngn konstgjord doft nu egentligen. Vissa människor luktar sjukt jäkla gott! Annars nybakade bullar eller så :D

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då? Jag skulle vilja ligga still någonstans där det är varmt och somrigt, såklart!

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du? Panikar antar jag? Sen samlar jag alla mina nära och kära och myser med dem tills det är slut!

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet? Oj... jag hade tränat massor! Sen hade jag säkerligen spanat på tjejer istället för killar. Ooooooch det hade vart mer okej att dra snoppskämt i skolan XD Haha, nej men jag hade framförallt tränat massor :D

7. Vilket är ditt favoritverktyg? Verktyg? Jag vet inte, men den är blå. Eller kanske den rosa ändå. DET DU.

8. Vad gör du om tio år? Oj! Förhoppningsvis har jag ett vettigt jobb, en villa och en familj. Är ändå 30 då. Tycker fan man ska ha fått sina barn innan det egentligen. Och villa känns som en självklarhet, men det är ju omöjligt utan ett jobb, så aah :)

9. Vilken är din bästa danslåt? Åh, jag som aldrig dansar! Ingen aning. Om man är på rätt humör kan det vara lite kul att fuldansa på typ gasquen, men då ska det ju vara sån där skum musik också. Ah, nej jag vet inte XD

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då? Vadå, jag ÄR skitbra på att sy!? Haha, nej jag vet inte! Man borde säker beskriva ngt plagg man skulle sy, men har inte nog med idéer för att hitta på sånt själv liksom :P

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro? Oj, det är typ JÄTTEMYCKET pengar. Jag skulle först bli asglad, såklart, men sen försöka ta det lilla lugna och fundera över vad jag skulle lägga dem på. Till att börja med skulle jag gå och köpa en ny mobil XD

12. Vad tycker du om ordet hen? Tycker att det är en bra idé och ett bra initiativ, men (och det är ett STORT men) det var ju sjukt jäkla dumt att inte hitta på en böjning till det. Vill inte att han/hon och henne/honom ska ha samma ord. Det gör mig fett förvirrad och gör att jag automatiskt använder ordet mindre! 

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?  Kladdkaka? :D Eller neeej, moussetårtan jag gjorde till tobbe i somras <3 

 

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?  Om du vill rädda djuren, ät svenskt. Att äta det svenska gör att det blir mer självklart för butikerna att sälja svenskt framför tex danskt. Grejen är ju att de svenska djuren blir bättre behandlade än de flesta andra. Såklart finns alltid skräckexempel, men det gör det överallt. Tror att Brasilien tar hand om sina djur bra också! Rent miljömässigt däremot tycker jag att man ska försöka äta mindre kött. Meeen skulle aldrig bli vegetarian själv, det är för gott med kött XD

15. Är du beroende av något?  Kramar! Dör utan kramar liksom. Men annars det vanliga, antar jag. Mobil, internet, dator, godis osv :P Och att ändra håret! Inser mer och mer att jag inte är nöjd mer än en månad eller två med samma frisyr. Just nu saknar jag detta håret :3

 

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?  Schnappiiiiiiii! Behöver jag säga mer? XD

17. Vad gör dig riktigt förbannad?  Orättvisa och egoism, tror jag.

18. Har du något riktigt bra husmorstips? Husmorstips, alltså... Jag vet inte. Glöm inte städa, för om du inte gör det kommer ingen vilja komma hem till dig (Y)

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra? Haha, ica-reklamen! Nu är det ju en ny ica-Stig som jag inte riktigt har bestämt mig för om jag tycker om eller inte, men det blir nog bra! 

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn? Ja och nej. Jag var mycket mer envis som barn än nu och jag var blygare också. Men jo, jag är både blyg och försiktig fortfarande, bara inte i samma utsträckning. Men ja, totalt sett skulle jag säga att jag är mig lik :P 

 
 

Kommentarer:
#1: fille

hennom heter det x)

Svar: Ofta? Trodde det bara vad ngt folk hittat på för att man stör sig på det! Meeeen borde det inte stavas med ett n? :P
Klickedicken

2015-02-09 @ 11:02:12

Diggar husmorstipset... hahaha XD Btw på tal om barn, vad olika vi tycker, min värsta mardröm är typ barn innan 30..... haha.

Svar: :DHaha.. fast tänk att vara gammal och skröplig och försöka ta hand om halvstora barn... :s
Klickedicken

2015-02-11 @ 16:15:29
#3: natta

Vad du än gör få inte barn innan mig x) jag ska ha innan jag fyllt 25!

Svar: Hah, tänk om jag får det då! ;) Vad händer då?
Klickedicken

2015-02-11 @ 17:09:33
#4: Nathaly

hahahah ingenting händer, men du ska ju plugga o grejer några år till och vill inte bli sambo på ett tag

Svar: Pff, jag kanske racerpluggar ;)
Klickedicken

2015-02-14 @ 21:45:57
#5: Nathaly

hahaha skaffa barn du, jag kommer inte ha några ändå

Svar: Äsch, det är klart du kommer :D Och jag med, men ingen av oss kommer ju skaffa de närmsta åren iaf ;)
Klickedicken

2015-02-16 @ 02:27:02
#6: natta

nä inte du kanske haha

Svar: tror inte du heller kommer ha inom typ två år, ju :P
Klickedicken

2015-02-20 @ 01:43:10
#7: Nathaly

det är ju 4,5 år innan jag är 25 haha

Svar: "De närmsta åren" ser jag som typ två... och tror ingen av oss har barn innan dess ;) Men ja, kanske inom 4,5 ;P
Klickedicken

2015-02-20 @ 19:24:49
#8: Nathaly

jag skrev ju att jag skulle ha barn innan jag fyllt 25, de var du som skrev att du inte skulle ha barn de närmsta åren ^^

2015-02-23 @ 17:53:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: