Klickedicken

2015-02-15
21:37:27

Första vårtecknet
Oj vad tiden har gått fort de senaste dagarna! Har haft så mycket att göra att jag inte ens har hunnit svara på sms förrän flera timmar efter jag har fått dem. Trots det känns det inte som att jag har gjort ett skit! Nu har jag dock suttit här vid datorn i två timmar och försökt ta igen slappisgrejerna jag missat sedan i torsdags, så känns helt okej nu! :D Förut idag när jag och Tobbe var ute på promenad såg vi snödroppar också!! Första och bästa vårtecknet. Det var lite lagom sol också, precis så att det värmde lite! :D:D Tagga vår! 
 
Inser att det inte kommer finnas så mycket mer tid nästa vecka, men ska försöka använda min tid bättre! Nu läsa lite flervarre som godnattsaga (Y)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: