Klickedicken

2015-02-19
18:10:47

Pizzasittning!
Oj, nuv ar det längesedan jag skrev här! Ibland blir det så mycket att göra på olika sätt att man inte riktigt hinner med. Denna gången har det varit mycket i skolan, en del att göra i egenskap av Gaylord och så har jag inte mått helt bra. 
 
Man märker tydligt att det är läsvecka 5 nu. För de som inte går på Chalmers kan jag berätta att det rä 8 läsveckor på en läsperiod och den nionde veckan är det tentor. Med andra ord har det gått lite mer än hälften nu, så de som är lata i början och inte pluggar börjar få eld i baken nu. Det betyder att det börjar bli trångt eller fullsatt på de bästa pluggställena i skolan och det blir svårare att koncentrera sig med så mycket folk runtomkring. Menmen, jag är nästan ikapp i flervariabelanalysen och i industriell ekonomi är det svårt att veta vad som gäller. Skulle ändå säga att allt går över förväntan. 
 
Hur kan det gå över förväntan när man ligger efter? Jo, det är så att jag har extremt ont i huvudet till och från och har haft det sedan jul ungefär. Det blir lite sämre hela tiden, så det är därför det är extra svårt att plugga just nu. Meeeen jag var i alla fall hos min läkare igår och han skulle fixa en tid till röntgen åt mig. Det känns verkligen som att det går åt rätt håll där, även om jag inte har en aning om när den tiden är än. Skulle få breeeev om det. 
 
Efter läkarbesöket igår åkte jag tillbaka till skolan för att arra pizzasittning. Det betyder att stora delar av vår phaddergrupp skulle samlas och beställa, och sedan såklart äta, pizzor tillsammans. Det blev totalt 29 pizzor, så vi fick dela upp det på två pizzerior.. Och jag betalade över 2000 spänn för allihop! En sak som är beundransvärd med detta är att jag redan nu, ett dyng senare, bara ligger ute med ca 600 kr! Aja, vi åt pizzor, myste och drack öl igår. Vissa stannade kvar hela natten och gick och fikade på centralen till halv nio på morgnen.... Jag var däremot duktig och gick hem med Tobbe redan typ ett. :) 

Där har ni lite av vad som har hänt sedan sist! Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera och när jag väl gör det ska jag försöka ha lite nya och fräscha bilder att dela med mig av... haha! Puss så länge! :*
 
Vi var inte riktigt såhär coola igår, men nästan! Det var personer som använde sina strumpor på helt nya sätt... DE var lite coolare än alla andra...! XD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: