Klickedicken

2015-02-02
23:10:32

Såååå hungrig!
Tjo, har varit så sjukt jäkla hungrig idag! Började med att jag missade att äta frukost för att jag skulle springa ner till vårdcentralen. (Ja, jag fick trots sjukdom springa halva vägen för att hinna. Missbedömde tiden något enormt!) Men sen fick jag inte riktigt tag i någon bra lunch, så åt inte jättemycket. Inte så konstigt kankse att jag var för hungrig för att göra något redan halv två!? Det är först nu efter middag som det finns energi nog att göra någonting. Satt ett tag med duggan och fattade inte varför allt blev fel. Bad tre olika personer räkna den åt mig och alla fick i princip samma svar som jag, men såklart är det fel. Fattar inte XD
 
Imorgon ska jag se till att äta vettigt och be de gamla om hjälp (Y)
 
Saknar sommaren och ledigheten fett mycket idag </3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: