Klickedicken

2015-02-05
22:33:27

Taggat
Tjo, nu har jag inte hunnit skriva på några dagar, inser jag. Igår var jag och några, eller snarare rätt många, goa människor på charm. Det är en arbetsmarknadsmässa för chalmerister och såklart får man gratisgrejer från i princip alla företag. Först tänkte man att man bara skulle gå dit en kortis, ta några pennor och lite godis och sen sätta sig och plugga. Meeeeeen det blev väldigt mycket godis, många pennor och en del tävlingar. Dessutom var det lite kul att snacka med företagsfolk och ah. Det där mässan faktiskt är till för!  Tänkte i vilket fall visa hur jag menar med mycket godis och rätt mycket prylar! Det här är bara mina prylar då och jag har inte tagit med papprena. Godiset är mitt och Tobbes blandat (Y)
 
 
 
Det här är både mina och Tobbes påsar. Men shit vad mycket grejer vi fick! Jag vann en biobiljett också! Är ganska pepp på att skriva CV och söka sommarjobb nu också :)) Och att komma ikapp lite bättre med plugget. Har räknat en halv veckas uppgifter i flervarren idag iaf (Y)
Det går bra nu!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: